Helburuak

• Ikasturte honetako gaia Aniztasun Kulturala da. Gai honen inguruan arituko gara lanean eta jarduera ezberdinak aurrera eramaten.
  • Agenda 21 eta bioaniztasuna bezalako kontzeptuak sartzen joan, ikasleak ingurugiro eta gizarte arazoen aurrean sentsibilizatu eta kontzientzia har dezaten,eskola-giro, inguru hurbil eta udalerri mailan.
  • Ingurugiro eta giza arazoak, bere mailan, ezagutu eta ulertu ditzan ikasleria ahalbideratu.
  • Curriculumean garapen jasangarriak eskatzen dituen berrikuntzak sartzen joan.
  • Ikasle eta Hezkuntza Komunitatean partehartzea bultzatu, eskola eta udalerri mailan, ingurugiro eta gizarte gaietan.
  • Eskola eta inguru hurbil bakoitzaren kudeaketan praktika jasangarriagoak aurrera eramateko ikastetxeak bultzatu.
  • Hiritar arduratsuagoak lortu, norbanako eta talde ohiturak aldatzeko kapaz direnak, dena bizi kalitate eta ingurugiroaren kalitatearen arteko oreka lortzeko.

La multiculturalidad

Jarduerak

Ikasturtea hiru zati edo ataletan banatzen da:

• Sentsibilizazioa eta motibazioa: Bideoak, muralak, ipuinak idatzi, ipuinak entzun, era askotako jokoak, egun bateko edo batzuetako irteerak, informazio liburuxkak, kanpainak, birziklapena, “oinezkoen astea ”, ikasle talde baten eraketa hobekuntzak aurrera eramateko, etab.
  • Diagnostikoa: Eskola, inguru hurbil eta hiriaren diagnostiko bat egin jasangarritasunean eta sentsibilizazioan hobetzeko. Kontzientzia hartzeko, ohiturak jakiteko eta balore ezberdinak neurtzeko jarduerak.
  • Ekintza plana: Diagnostikoak zehazten du eta berak esango digu zer hobetu daitekeen. Jasangarritasunean hobetzeko jarduerak konkretatzen dira.

Arduradunak

• Aritz Irusta: (koordinatzailea)
  • Josune Lizarribar

Hartzaileak

• Ikasleak, familiak, irakasleak eta ingurua.

Lorpen indikatzaileak

• Ikasle, familia, irakasleen asebetetze maila.
  • Aurrezpen, jasangarritasun eta birziklapen indikatzaileak.
  • Ohituren aldaketa, beste jasangarriago eta osasuntsuago batzuetara
  • Inguruaren onarpena.