Jarduera osagarriak eta solidarioak

actividades-complementarias Gure ikastetxean Jarduera osagarriez hitz egitean, irakaskuntzako programazioaren parte diren eta eskola-orduetan burutzen diren jarduera horietaz ari gara; guztiak gure formakuntza kurrikularra osatzen dute eta beste esparruetara zabaltzen da gure ikaskuntza, bai ikastetxe barneko esparruetara baita kanpokoetara ere.

Koherenteak izaten dira beti Ikastetxeko Hezkuntza proiektuarekin, ikasleen formazio osoan laguntzen dute eta beste talde edo instituzioekin elkarlana potentziatu, gure gizarte aniztasunean.

Ikastetxeko Planaren barnean diseinatzen dira urtero.
Jarduera bakoitzean, arduradunak, helburuak, iraupena, tokiak, ikasleen parte hartzeko moduak eta aurrekontuak zehazten dira.

Jarduerak honakoak dira:
Irteerak, Bisita kulturalak, Zinema, Antzerkiak, Hitzaldi kulturalak eta lan orientabideak, elkarbizitzak eta Agenda 21.

Ikastetxeko Planaren barnean, berebiziko garrantzia du ikasleak Justizian eta Solidaritatean heztea. Mundu honetako gizarte errealitate ezberdinen ezagutzak eta bizi ditugun desberdintasunak guztioi sentiberagoak egiten gaituzte injustizien aurrean eta ahal den neurrian, beste jarduerekin kolaboratzea eramaten gaitu, BESTE MUNDU bat posible izan dadin.