Eskolaz kanpoko iharduerak

extraescolares02

Ikastetxeak, Guraso Elkarteak eta Ikastetxeko Zuzendaritzak antolatutako eskolaz kanpoko jarduera ugari eskaintzen ditu, familien eskaerak kontutan hartuta ere antolatzen dira.

Kirol Jarduerak, Guraso Elkarteak antolatzen ditu eta Kulturalak berriz Ikastetxeko Zuzendaritzak. Ikastetxeko ikasle guztiei eskaintzen zaie.

Saioak, eguerdian naiz arratsaldean izaten dira, eskola orduak amaitzean.

Gogorarazi nahi dizuegu, behin jarduera hasi eta urriko hila igarota, ikasleak konpromisoa hartzen duela ikasturte amaitu arte parte hartzeko eta dagokion ordainketa egiteko, ez bada ezustekorik behintzat. Jarduera hauei dagokien ordainagiriak ikastetxeak sortuko ditu hilero.

Izenemate orriak, iraileko lehen egunetan bidaliko zaie familiei.

Eskolaz Kanpoko Kirol Jarduerak

Urteko kirol jardueretako kuota 90€koa izaten da lehen kirol jardueran, 43€ bigarrenean eta 22€ beste guztietan. Kirol jarduerari buruz edozein zalantza edota iradokizun egin nahi baduzue, dudarik gabe gurekin harremanetan jarri zaitezkete, zuen aginduetara gaude: Helbide elektroniko hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta eduki behar duzu hau ikusteko.

Eskolaz kanpoko jardueren arduraduna Iker Lizarribar da (Ikastetxeko Gorputz Hezkuntzako irakaslea):

2017-2018 ikasturteko jardueren banaketa ondorengoa da:

Haur H. 4 urte   Gimnasia Erritmikoa
Haur H. 5 urte   Gimnasia Erritmikoa
1. Lehen H. 6 urte Benjamin aurrekoa Kirol anitza, Gimnasia Erritmikoa, Xakea, Judoa, Tenisa
2. Lehen H. 7 urte Benjamin aurrekoa Kirol anitza, Gimnasia Erritmikoa, Xakea, Judoa, Tenisa
3. Lehen H. 8 urte Benjaminak Kirol anitza, Gimnasia Erritmikoa, Xakea, Judoa, Tenisa
4. Lehen H. 9 urte Benjaminak Kirol anitza, Gimnasia Erritmikoa, Xakea, Judoa, Tenisa
5. Lehen H. 10 urte Alebinak Kirol anitza, Gimnasia Erritmikoa, Xakea, Judoa, Tenisa
6. Lehen H. 11 urte Alebinak Kirol anitza, Gimnasia Erritmikoa, Xakea, Judoa, Tenisa
1-2 DBH 12-13 urte Haurrak neskak Saskibaloia, Xakea, Tenisa
1-2 DBH 12-13 urte Haurrak mutilak Saskibaloia, Xakea, Tenisa

Eskolaz Kanpoko Kultur Jarduerak

Eskolaz kanpoko kultur jarduerak Ikastetxeko Zuzendaritzak antolatzen ditu eta Garbiñe Moreno (Ikastetxeko Administraria) da arduraduna: Helbide elektroniko hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta eduki behar duzu hau ikusteko.

2017-2018 ikasturteko jardueren banaketa ondorengoa da:

Gitarra Lehen Hezkuntzako 3.mailatik DBHko 4.mailara 22 €
Antzerkia Lehen Hezkuntzako 2.mailatik DBHko 4.mailara 18 €