Guraso elkartea (GUR-E)

Eskolako guraso guztiak eskubidez Guraso Elkarteko kide dira. Batzordea hilero biltzen da eskolaz kanpoko kirol ekintzak kudeatzeko. Gainera, Haur Danborrada ere antolatzen du, zuzenki parte hartzen du Gabonetako eta Ikasturte amaierako jaialdietan, eskolaz kanpoko kultura ekintzak egiten dituzten ikasleei hilero diru-laguntza kopuru bat ematen die, Eskolako hornikuntzan hobekuntzak egiten ditu bazkideek emandakoarekin, eta Eskolari laguntzen dio honek eskatzen dionean. Honako hauek osatzen dute batzordea:

- Registro General de Asociaciones del País Vasco, con el número AS.R.P.G.00612
- Registro de Entidades Ciudadanas de Donostia-San Sebastián, con el número 18/1449
- CIF: G20086146

Harremanetan jartzeko: Eskolako iradokizun-postontzian edo email bitartez Helbide elektroniko hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta eduki behar duzu hau ikusteko.

foto apyma

Honako hauek osatzen dute batzordea:

• Lehendakaria: José Ignacio García Marta León
  • Lehendakariordea: Beatriz Juez