Ardatz Estrategikoak

lineas-estrategicasGure Eskolak, jarrera ireki eta espiritual desde una actitud abierta y konprometitu batez, ikasleen dimentsio espirituala hezten du.

• Pertsonen barnekotasuna hezten dugu, bizitza sakontasunean bizitzeko eta elkarkide izateko laguntzen duten ahalmenen garapenean hobetzeko eta hazteko.
  • Justizia eta hezkuntza bultzatzen dugu, Nazareteko Jesus bezala, gure errealitateko eraldatzaile sozial bilakatu gaitezen.
  • Hezkuntza komunitatea osatzen dugun kideekin bizitasuna sortzen duten elkartrukeen alde egiten dugu.

Familien parte-hartzea eta inplikazioa sustatzen Heziketa Eskola gara.

• Informamos continuamente a las familias de todas las actividades planificadas y realizadas.
  • Nos comunicamos de forma abierta y constante con las familias, principalmente a través de la Plataforma, entrevistas y reuniones.
  • Queremos compartir con ellas: inquietudes, deseos, búsquedas, necesidades de formación, criterios educativos
  • Queremos planificar conjuntamente la pastoral del centro.

Somos un Centro que Educa a los alumnos para que sean: autónomos, responsables, emprendedores y transformadores sociales.

• Irizpide, planteamendu eta planifikatutako zein burututako ekintzen berri ematen diegu familiei.
  • Komunikazio irekia eta etengabea dugu familiekin batez ere Plataforma, elkarrizketa eta bileren bidez.
  • Egungo heziketa planeamenduen barnean, gure haurrak eta gazteak hezteko bide berriak bilatzen ditugu elkarrekin.
  • Webgunea eguneratzen dugu.

Gure Eskolak, norbanakoari egokitutako arreta indibidualaren alde egiten du. Ikasleak autonomoak, arduratsuak, ekintzaileak eta gizarte eraldatzaileak izan daitezen.

• Ikasle bakoitza bere aukera eta gaitasunekin baloratzen dugu eta “bakoitzaren alderik onena” azaleratzen.
  • Bere eskolatze prozesuan laguntzen diogu.
  • Lidergo pertsonala bultzatzen dugu, Ordezkari Batzordearen eta ekimen eta proiektuen garapenaren bidez.
  • Aldaketa eta eraldaketa cambio y transformación. esperientziak burutzen ditugu.

Gure Eskolak hezkuntza transformatu eta ikasleen garapena eta ikaskuntzaren mesederako metodologia aldaketa sustatzen du: Estimulazio goiztiarra, Entusiasmat, Adimen anitzak, Ikasketa eta zerbitzua, Lan kooperatiboa eta hainbat proiektu berritzaile.

• Ikasleei ikasten eta ekiten lagunduko dieten eskola aktibo eta motibatuak burutzen ditugu.
  • Eskolako langileen formakuntza eta etengabeko prestakuntza zaintzen dugu, talde lanean.
  • Gure Eskolako eta ikasleen konpetentzia digitalak indartzen ditugu.
  • Guneak berrikuntzarako aukera bezala zaintzen ditugu.

Gure Hizkuntza proiektutik abiatuz, egungo gizarterako, ikasle eleanitzak hezten ditugun Eskola gara (euskara, ingelesa, gaztelania eta frantsesa).