Gure Izaera

prfesEraiki nahi dugun heziketa, ELKARRENGANDIK IKASTEN DUTEN KOMUNITATEEZ osatutako erakundeetan jasotzen da. Bere kideen aniztasunaz eta inguruaz ikasiz. Beharrezkoa da aniztasun hori jaso eta elkarrizketa bidez, ingurunearekin elkartrukea sustatuko duen IKUSPEGI PARTEKATUA sortzea.

Hezkuntza jardueraren garapena, gurasoen lana eta familia arteko kontziliazioa eta, baita familia eta ikastetxearen arteko harremanak errazteko helburuaz, jarraian aipatzen diren zerbitzuak eskaintzen dira: jangela, orduz kanpoko jarduerak, goizeko zaintza zerbitzua, web gunea...

lineas-estrategicasGure Eskolak, jarrera ireki eta konprometitu batez, ikasleen dimentsio espirituala hezten du.

• Pertsonen barnekotasuna hezten dugu, bizitza sakontasunean bizitzeko eta elkarkide izateko laguntzen duten ahalmenen garapenean hobetzeko eta hazteko.
  • Justizia eta hezkuntza bultzatzen dugu, Nazareteko Jesus bezala, gure errealitateko eraldatzaile sozial bilakatu gaitezen.
  • Hezkuntza komunitatea osatzen dugun kideekin bizitasuna sortzen duten elkartrukeen alde egiten dugu.

Familien parte-hartzea eta inplikazioa sustatzen Heziketa Eskola gara.

• Irizpide, planteamendu eta planifikatutako zein burututako ekintzen berri ematen diegu familiei.
  • Komunikazio irekia eta etengabea dugu familiekin, batez ere Plataforma, elkarrizketa eta bileren bidez.
  • Egungo heziketa planeamenduen barnean, gure haurrak eta gazteak hezteko bide berriak bilatzen ditugu elkarrekin.
  • Webgunea eguneratzen dugu.

Somos un Centro que Educa a los alumnos para que sean: autónomos, responsables, emprendedores y transformadores sociales.

• Komunikazio irekia eta etengabea dugu familiekin batez ere Plataforma, elkarrizketa eta bileren bidez.
  • Webgunea eguneratzen dugu.

Gure Eskolak, norbanakoari egokitutako arreta indibidualaren alde egiten du. Ikasleak autonomoak, arduratsuak, ekintzaileak eta gizarte eraldatzaileak izan daitezen.

• Ikasle bakoitza bere aukera eta gaitasunekin baloratzen dugu eta “bakoitzaren alderik onena” azaleratzen.
  • Bere eskolatze prozesuan laguntzen diogu.
  • Lidergo pertsonala bultzatzen dugu, Ordezkari Batzordearen eta ekimen eta proiektuen garapenaren bidez.
  • Aldaketa eta eraldaketa cambio y transformación. esperientziak burutzen ditugu

Gure Eskolak hezkuntza transformatu eta ikasleen garapena eta ikaskuntzaren mesederako metodologia aldaketa sustatzen du: Estimulazio goiztiarra, Entusiasmat, Adimen anitzak, Ikasketa eta zerbitzua, Lan kooperatiboa eta hainbat proiektu berritzaile.

• Ikasleei ikasten eta ekiten lagunduko dieten eskola aktibo eta motibatuak burutzen ditugu.
  • Eskolako langileen formakuntza eta etengabeko prestakuntza zaintzen dugu, talde lanean.
  • Gure Eskolako eta ikasleen konpetentzia digitalak indartzen ditugu.
  • Guneak berrikuntzarako aukera bezala zaintzen ditugu.

Gure Hizkuntza proiektutik abiatuz, egungo gizarterako, ikasle eleanitzak hezten ditugun Eskola gara (euskara, ingelesa, gaztelania eta frantsesa).

• Gure ikasleen ahozko eta idatzizko komunikazioa lingüística sustatzen dugu hizkuntza ezberdinetan: gaztelania, ingelesa eta frantsesa - Hizkuntz Normalizazioa-